گدایی کردن زنی با 100 میلیارد سرمایه!

زنی که با داشتن سرمایه ای میلیاردی باز هم گدایی می کرد و همه راشگفت زده کرد. به عقیده ی این خانم این سرمایه که از پدرش ارث رسیده است از راه درستی بدست نیامده پس نمی تواند از آن استفاده کند.

هلو انجیری زعفرانی

یکی از میوه های تابستانی بسیار خوشمزه وهلو است که هلو انجیری زعفرانی نمونه ای از آن می باشد. هلو انجیری میوه ای است که به دلیل شکل ظاهری پهنی که دارد به هلو بشقابی نیز معروف است. این میوه به دلیل طعم و بوی خوبی که دارد برای تهیه ی دسر و انواع آبمیوه کاربرد دارد.

خرید گوجه فرنگی

گوجه فرنگی از صیفی جاتی است که به دلیل طعم خوبی که دارد برای تهیه ی انواع خورشت ها، سالاد، رب گوجه فرنگی و انوع سس گوجه کاربرد دارد. بسیاری از افراد نوع کباتبی آن را مصرف می کنند که بسیار خوشمزه می باشد و در نتیجه خرید گوجه فرنگی روز به روز درحال افزایش می باشد.

گردو تویسرکان

گردو یکی از محصولانتی است که سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشد که مناسب ترین تغذیه برای کودکان و بزرگسالان در وعده ی صبحانه است. یکی از باکیفیت ترین نوع این محصول گردو تویسرکان است که در دو نوع با پوست و مغز در بازار به فروش می رسد.

میگو سنگی کبابی

میگو یکی از غذاهای دریایی بسیار لذیذی است که برای سلامتی بدن مفید می باشد به طوریکه پزشکان مصرف آن را دوبار در هفته توصیه کردند. یکی از انواع میگو، میگو سنگی است که به روش های مختلفی با توجه به ذائقه ی افراد طبخ می شود که میگو سنگی کبابی در بین آنها دارای طعم بی نظیری می باشد.