کفش کار ساتر که مجلسی است

تجزیه و تحلیل ریسک: هر شرکتی با توجه به محیط کاری خود ریسک های متفاوتی دارد. کفش های ایمنی شغلی با گزینه های زیادی برای یافتن راه حل مناسب برای خطرات مختلف تولید می شوند.

این خطرات باید با ترکیبی تجزیه و تحلیل شوند تا در محل کار هنگام خرید کفش کار ساتر کار ایجاد شود و کفشی که راه حل را ارائه می دهد باید ترجیح داده شود. ضمناً خدمات مشاوره باید توسط نمایندگانی از مشتریان که در زمینه کاری خود متخصص هستند اخذ شود و در صورت امکان محیط کار به آنها نشان داده شود.

یک محصول اشتباه که بدون تجزیه و تحلیل ریسک محیط کار شما استفاده شود، خطر تصادف را کاهش نمی دهد و ویژگی محافظتی را نیز ارائه نمی دهد. بنابراین هزینه ای که به این شکل انجام می شود نمی تواند انتظارات را برآورده کند. برای اینکه تحلیل ریسک به درستی انجام شود باید به سوالات فروشندگان متخصص در این زمینه پاسخ صحیح داده شود.


برچسب CE: کفش ایمنی کار باید دارای برچسب CE باشد. در هنگام خرید کفش ایمنی کار باید دقت کرد که اطلاعات روی برچسب CE به درستی و کامل نوشته شود.
دلایل متعددی برای اهمیت کفش کار از نظر تامین ایمنی در محیط کار وجود دارد. پوشیدن کفش کار در محل کار بسیار مهم است، آیا می دانستید 25 درصد از اقدامات ناتوانی در سراسر جهان به دلیل آسیب دیدگی پاها است؟ سالانه بیش از 100000 حادثه ناشی از کار در بریتانیا گزارش می شود که هزینه های زیادی را برای شرکت ها تحمیل می کند.

این هزینه ها و ناراحتی هایی که کارگران تجربه می کنند به انگلستان محدود نمی شود. در واقع، بسیاری از کشورها در سراسر جهان سیاست‌ها و استانداردهای ایمنی سخت‌گیرانه‌تری را برای تضمین حفاظت از محل کار اجرا می‌کنند. به عنوان مثال، در کانادا، تعداد آسیب های پا تا 60 درصد کاهش یافته است، زیرا استفاده از کفش کار برای اطمینان از ایمنی در کار اجباری شده است.