چای ماسالا فله ای که موجب نجات مردی از مرگ شد

هر چه میزان فلوراید چای ماسالا فله ای کمتر باشد، ظاهر، طعم و طعم چای بیشتر می شود.

فلاونول ها شامل گلیکوزیدهایی مانند کامفرول، کوئرستین و میریستین هستند که به طور قابل توجهی تحت تأثیر فرآوری قرار نمی گیرند اینها جذب ضعیفی دارند اما مسئول بسیاری از مزایای سلامتی چای هستند.

کافئین در همه چای ها اما در غلظت های متفاوت وجود دارد این سیستم عصبی مرکزی را تحریک می کند و با عملکرد گیرنده های آدنوزین A2A مخالفت می کند، بنابراین از نورون های ترشح کننده دوپامین محافظت می کند.

آدنوزین یک انتقال دهنده عصبی بازدارنده است و بنابراین اثر کافئین تحریک کننده است.

فلوراید در برگ‌های چای تجمع می‌یابد و بنابراین محتوای آن در قدیمی‌ترین برگ‌ها بیشتر است فقط جوانه یا دو تا چهار برگ روی بوته چای برای تهیه چای با بالاترین کیفیت برداشته می شود.

فلوراید مسئول تأثیر مفید مصرف روزانه چای بر روی پوسیدگی دندان است.

بعید است که سمیت فلوراید اتفاق بیفتد زیرا چای سبز، اولانگ و سیاه حاوی همان مقداری هستند که دندانپزشکان برای سلامت دندان توصیه می کنند در مصرف روزانه چای سفید محتوای کمتری دارد.

چای

تیانین اسید آمینه ای است که در پروتئین ها یافت نمی شود و حدود 1 تا 2 درصد از برگ های خشک را تشکیل می دهد. فراهمی زیستی بالایی دارد، تقریباً 100٪ و از سد خونی مغزی عبور می کند.

تیانین از نظر ساختار شیمیایی شبیه به گلوتامات است گلوتامات یک انتقال دهنده عصبی بازدارنده است و در پردازش حافظه نقش دارد.

این به طور رقابتی توسط تیانین مهار می شود که بنابراین از مرگ سلول های عصبی به دنبال ایسکمی مغز جلوگیری می کند.

در نتیجه، مصرف چای با میزان کمتر بیماری های قلبی عروقی، کاهش سطح کلسترول و همچنین ویژگی های ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و ضد فشار خون مرتبط است.

افزایش مصرف روزانه سه فنجان (125 میلی‌لیترفنجان) در روز، خطر سکته مغزیخون‌ریزی مغزی را تا حدود یک پنجم، بیماری‌های قلبی عروقی تا 27 درصد و مرگ‌ومیرهای قلبی مرگ‌های کلی را تا یک چهارم کاهش می‌دهد.