پیر زنی به وسیله لوله و اتصالات مانیسمان گل های حیاط خانه اش را آبیاری می کند

اتصالات به صورت استاندارد با ملات سیمان (سیمان پرتلند) اندود شده است. طراحی لوله و اتصالات مانیسمان را می توان در EN 10298، ضمیمه A انتخاب کرد. پوشش به صورت دستی مطابق با جدول I-III اعمال می شود.

اتصالات یا کوپلینگ های جوش لب به لب را می توان با نوارهای پلی اتیلن محافظ در برابر خوردگی پوشش داد. ما همچنین اتصالات را با پوشش پلی اتیلن تک لایه عرضه می کنیم. این به عنوان پودر پلی اتیلن زینتر شده روی سطح فولاد داغ که قبلاً به SA 2.5 سندبلاست شده است، اعمال می شود.

لوله های ضد زنگ Mannesmann یکی از تولید کنندگان پیشرو جهانی لوله ها و لوله های فولادی ضد زنگ بدون درز و آلیاژ نیکل است.

با محدوده ابعادی از 1.6 میلی متر (1/16 اینچ) تا 280 میلی متر (11 اینچ) قطر خارجی و شجره تولیدی که بیش از 125 سال پیش با اختراع لوله بدون درز منشا گرفته است، می توانید از تعهد ما به کیفیت و خدمات مشتری مطمئن باشید.

انواع مختلف لوله های مورد استفاده در ساخت و ساز ساختمان همگی کاربردهای خاصی دارند. به عنوان مثال، برخی از لوله ها ممکن است برای لوله کشی کاربردی باشند، در حالی که برخی از انواع آنها برای کاربردهای سازه ای ایده آل تر هستند.

هنگامی که صحبت از استفاده از این لوله ها برای بسیاری از تأسیسات می شود، مهم است که هدف را در نظر بگیرید، زیرا این می تواند تحت تأثیر مواد اصلی لوله قرار گیرد.

علاوه بر این، مزایای هر نوع لوله می تواند مزایای بسیاری مانند هزینه، تطبیق پذیری، سازگاری با محیط زیست و موارد مشابه را به همراه داشته باشد.

در این مقاله، به طور خاص در مورد سناریوهای مختلف ساخت و ساز ساختمان که در آن از فولاد کربن، آهن گالوانیزه، چدن، بتن، پی وی سی یا لوله های بتنی استفاده می شود، آشنا خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید.