پودر ماشین لباسشویی 400 گرمی بوی عرق را از بین می برد

آیا هر چه دمای آب هنگام شستن لباس بیشتر باشد بهتر است؟ (نه)
دمای آب برای شستن لباس ها تا حد امکان گرم نیست. انواع پودر ماشین لباسشویی 400 گرمی حاوی آنزیم معمولا استفاده می شود و آماده سازی آنزیمی عمدتاً شامل پروتئاز قلیایی و لیپاز قلیایی است.
پروتئاز قلیایی برای تجزیه لکه های پروتئینی مانند لکه های عرق، لکه های خون و غیره استفاده می شود.

لیپاز قلیایی عمدتاً بر روی اسیدهای چرب و آلودگی استر آن که معمولاً به عنوان آلودگی نفتی شناخته می شود، عمل می کند. فعالیت دو آنزیم مربوط به دما است و حدود 40 درجه سانتیگراد مناسب ترین است. دمای خیلی زیاد یا خیلی پایین باعث کاهش فعالیت آنزیم می شود.
دوم، پروتئین ها اثر دناتوره دارند.

ویژگی قابل توجه آن این است که پروتئین منعقد می شود و حلالیت آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، به عنوان مثال می توان به انعقاد تخم مرغ پس از جوشاندن اشاره کرد. یکی از شرایطی که باعث دناتوره شدن می شود دمای بالا است. همین امر در مورد خاک های پروتئین دار روی لباس نیز صادق است.

بنابراین، اگر دمای آب در هنگام شستشو بیش از حد بالا باشد، آنها را بر روی الیاف پارچه دنچر کرده و جامد می کند و شستشو را دشوارتر می کند.
آیا باقی ماندن مقداری کف بعد از شستن لباس مهم است؟ (نه)

به نظر می رسد که محصولات شستشوی فعلی بسیار “کارآمد” هستند و تا حد امکان کمتر از آنها استفاده شده است، اما هر بار که لباس ها شسته می شوند، همیشه کف زیادی روی دیواره درام ماشین لباسشویی باقی می ماند.

یا هنگام شستن لباس ها با دست، پس از پنج یا شش بار آبکشی، هنوز “حباب های کوچک” زیادی روی سطح آب باقی می ماند. آیا این مهم است؟

این معنی که کاربر به آن عادت کرده و احساس راحتی می کند.