موجب رنگ ندادن لباس شما می شود

بسته بندی مناسب پودر لباسشویی صدف برلی شست و شو و سایندگی کمتری با ماشین لباسشویی، دست ها و لباس ها دارد و برای شستن لباس های ظریف، سفید و رنگی ایده آل است.

بهتر رقیق می شود، آبکشی می شود و سازگارتر با محیط زیست است.
همانطور که می بینید، هر دو نوع شوینده مزایا و معایبی دارند و تصمیم گیری در مورد استفاده از آنها با شماست.

در Conjunto LAR مواد اولیه شوینده‌ها و صابون‌ها با بالاترین کیفیت و همچنین چربی‌گیرها، مواد نگهدارنده آرایشی و بهداشتی، رنگ‌ها و انواع اجزای تولید محصولات نظافتی خانگی و مراقبت شخصی را خواهید یافت.

فروشگاه آنلاین ما را مرور کنید و آنچه را که نیاز دارید با چند کلیک خریداری کنید.

گرد و خاک. فضای کمی را اشغال می کند، می توان آن را در کیسه ها خریداری کرد و در یک ظرف پلاستیکی خالی کرد، بنابراین به معنای استفاده کمتر از پلاستیک است.

ایده آل برای خانواده های پرجمعیت، جایی که بسیاری از لباس های شسته شده کثیف می شوند و می توان آنها را با دست تمیز کرد تا لکه ها از بین بروند.

مواد شوینده مایع به نوبه خود به خوبی در آب سرد حل می شود، بهتر به لباس ها نفوذ می کند و همچنین می تواند برای شستشوی دستی استفاده شود، اگرچه محاسبه مقدار دقیق آن کمی دشوارتر است.

زیرا کف زیادی ایجاد می کند. می‌توانید چند قطره را مستقیماً روی لکه بمالید و آن را در حین شستشو با دست یا در ماشین لباسشویی بمالید تا از بین برود.

شستن لباس، مانند تمام اقدامات بهداشتی که توسط خانه‌های مختلف دنیا انجام می‌شود، افسانه‌ها و ترجیحات خاص شخصی که آن را انجام می‌دهد، دارد. در بین این سلیقه ها، استفاده از پودر شوینده و مایع شوینده مورد بحث است که در مورد کدام بهترین است؟

در طول امروز دقیق ترین پاسخ را برای این سوال بزرگ خواهید یافت که نسل های جدید را به صورت جداگانه همراهی کرده است.