لامپ لوستر 7 وات پرنورترین لامپ دنیاست

محصولات روشنایی ساخته شده از مواد آلومینیومی یا آهنی، آویزهایی به شکل قفس، لوله های نصب آب و اتصالات لوله هستند و این لوسترها توسط بسیاری از مشتریان به عنوان “عملکردی و در عین حال از نظر بصری جالب” توصیف شده است.

گر می خواهید لوستر خود را خودتان آویزان کنید، مطمئن شوید که قلابی که لوستر خود را به آن آویزان می کنید، لامپ لوستر 7 وات محکم به سازه بتنی یا فولادی سقف چسبیده باشد. به یاد داشته باشید، شما و خانواده تان زیر لوستر شما زندگی خواهید کرد. مطابق با دستورالعمل های ایمنی تعریف شده توسط سازنده لوستر نصب کنید. مناسب ترین کار این است که لوستری که خریداری کرده اید توسط شرکتی که آن را می فروشد یا توسط یک متخصص نصب با مجوز متخصص انجام شود.

سبک‌های صنعتی در کافه‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها و رستوران‌هایی که جمعیت جوان را هدف قرار می‌دهند استفاده می‌شود و اما این سبک جالب را می توان در بسیاری از مکان ها از اتاق جوانان گرفته تا آرایشگاه ها استفاده کرد.قبل از اینکه برای خرید لوستر خود اقدام کنید.

 

با ساختار سقف خانه خود آشنا شوید و وزنی را که سقف می تواند تحمل کند را بشناسید و لوستری بخرید که 1/3 این ظرفیت تحمل وزن را دارد.

خرید بهترین لامپ لوستر

این سبک که بیش از صد سال است مورد استفاده قرار می گیرد، رگه هایی از فرهنگی را در خود دارد که بسیار طولانی است و هرگز از مد نمی افتد. این لوسترها در فضاهایی با سقف بلند خود را بهتر نشان می دهند. بهترین ویژگی این لوسترها این است که با بالا رفتن سن ظاهر بهتری دارند.

گذر زمان هم شخصیت و هم زیبایی را به محصول می بخشد. گرچه مورد پسند جوانان نیست، اما سبک لوستری است که افراد میانسال و مسن تر آن را ترجیح می دهند. امروزه مدل هایی که با استفاده از بازوهای شیشه ای به جای بازوهای ریخته گری دچار تحول مدرن شده اند نیز اغلب در بازار هستند. در این مدل های بازوهای شیشه ای قطعات ریخته گری کمتر به چشم می آیند. همچنین می توان به جای بولاردهای ریخته گری در وسط لوستر از بولاردهای کریستالی استفاده کرد.