قیمت انواع هلو کاردی مازندران

چرا باید برای آنکه قیمت انواع هلو کاردی را به روز در اختیار داشت، باید از کشاورزان مازندران کمک گرفت؟ آیا در این منطقه محصول قابل توجهی کشت می شوند؟
همانطور که می دانید یکی از استان هایی که بخش زیادی از میوه کشور را تامین می کند، مازندران است. در این استان میوه های متنوعی اعم از آلو شابلون تهران، هلو عسلی، پشمالو و مواردی از این قبیل در دست تولید قرار دارد.

چرا که در این استان شرایط آب و هوایی، میزان بارندگی، خاک غنی و … در کنار هم توانسته اند بستر را برای تولید کنندگان میوه به خوبی فراهم کند.

از همین رو فعالیت استان مازندران در تولید میوه از جمله هلو انجیری اهمیت زیادی داشته و خریداران زیادی آنها را مورد بررسی قرار می دهند.

هلو از جمله میوه هایی ست که در استان مازندران در انواع مختلف تولید شده و در بازار کشور عرضه می شود. هلو درختی به دلیل فراهم بودن اقلیم منطقه در شهرهای مازندران کیفیت مطلوبی به خود گرفته و در اختیار مصرف کننده ها قرار می گیرد.

هلو کاردی مازندران

یکی از انواع اقلام هلو، هلو کاردی بوده که بسیار پر آب و شیرین است. با توجه به اینکه این نوع هلو در بازار با کیفیت عالی عرضه می شود، افراد زیادی آن را مورد توجه قرار داده و سعی در تهیه آن دارند. معمولا هلو آبدار کاردی هر چقدر بیشتر نگهداری شده و به موقع برداشت شود، کیفیت بهتری خواهد داشت.

در استان مازندران شلیل انجیری پلنگی نیز همچون هلو کاردی سطح زیر کشت خوبی را به خود اختصاص داده است.

هلو کاردی مازندران را می توان در بازار شهرهای مختلف کشور دید که توسط توزیع کنندگان مختلف در اختیار مصرف کننده ها قرار می گیرند.

قیمت انواع هلو

با توجه به این که میزان تولید هلو در شمال کشور بویژه استان مازندران بسیار زیادی است، اغلب خریداران عمده سعی در تهیه هلو قرمز از شمال کشور را دارند. به همین دلیل معمولا به منظور استعلام قیمت نیز با تولید کنندگان شمال کشور ارتباط گرفته و قیمت ها را با دیگر عرضه کنندگان مقایسه می کنند.