قارچ صدفی خشک در غذا موجب خوش طعم شدن غذا می شود

در حالی که قارچ های تازه عالی هستند، اما سرشار از رطوبت هستند و به سرعت فاسد می شوند. اگر نمی خواهید برده قارچ های خود باشید یا قارچ های اضافی در یخچال داشته باشید، خشک کردن آنها یک جایگزین برد برد است. به گفته هارولد مک گی، نویسنده علم و غذا، نه تنها عمر مفید آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد یک سال یا بیشتر  بلکه طعم آنها را افزایش می دهد.

قارچ‌های خشک مزیت‌های متعددی نسبت به تازه دارند. قارچ صدفی خشک را می‌توان برای مدت زمان طولانی‌تری نگهداری کرد، آنها به راحتی بازسازی می‌شوند و می‌توان آن‌ها را به جای قارچ‌های تازه در بیشتر دستور پخت‌ها استفاده کرد.

انواع قارچ‌های وحشی به راحتی برداشت نمی‌شوند و فاسد شدنی هستند، بنابراین خشک می‌شوند.

به نظر ما قارچ ها یکی از غذاهای کمیاب هستند که حتی بهتر خشک می شوند زیرا فرآیند خشک کردن طعم آنها را تشدید می کند و آنها را برای استفاده روزانه مقرون به صرفه تر می کند!

قارچ ها سرشار از مونوسدیم گلوتامات (معروف به MSG) هستند، یک آمینو اسید طبیعی که به قارچ ها طعم بدمزه ای می دهد که به اومامی نیز معروف است. به گفته مک گی، خشک کردن فعالیت آنزیم ها و واکنش های قهوه ای شدن بین اسیدهای آمینه را افزایش می دهد. قارچ ها به خاطر خواص گوشتی خود شناخته شده اند.

اگر نام اختصاری “MSG” طعم بدی را در دهان شما به جا گذاشته است، شما تنها نیستید: MSG به عنوان یک افزودنی غذایی رپ بدی دریافت کرده است، اما نسبتاً بی ضرر است. به بیان ساده، این یک نسخه تولید شده از ترکیب طبیعی موجود در غذاها (مانند قارچ و شاید تعجب آور نباشد – کولی ها). در حالی که سرآشپز جک بیشاپ ترجیح می دهد از موادی با MSG طبیعی استفاده کند – این “ظریف تر” است – افزودنی مورد استفاده در رستوران ها هیچ اثر مضر اثبات شده ای ندارد.