صادرات هلو زعفرانی آبدار

چرا هلو زعفرانی آبدار می تواند توجه خریداران خارجی را به خود جلب کند؟ آیا افزایش صادرات این میوه از ایران به دلیل کیفیت آن است؟
هلو یکی از میوه های ست که به پر آبی معروف است. به طوری که همیشه نوع پر آب آن در بازار بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. بخصوص هلو انجیری که وقتی آبدار باشد کاملا رسیده و شیرن خواهد بود.
از همین رو اغلب خریداران هلو زعفرانی و سیب قرمز دماوند بر روی آبدار بودن آن تاکید خاصی داشته و سعی در خرید میوه هایی دارند که در بهترین شرایط تولید شده باشند.

صادرات هلو آبدار

هلو آبدار را می توان از طریق شرکت های مختلف به بازار دیگر کشورها معرفی نمود. زیرا هلو درختی کیفیتی بسیار خوب داشته و مورد علاقه خریداران دیگر کشورها قرار خواهد گرفت.

از بهترین هلو و سیب قرمز میانه هایی که برای صادرات انتخاب می شود، هلو انجیری زعفرانی بوده که ایرانی ها برای تولید آنها تجربه زیادی را صرف کرده و بهترین شرایط نگهداری را فراهم می کنند. بی شک تولید هلو با کیفیت عالی توانسته است ایران را در ردیف تولید کننده های بزرگ هلو قرار دهند.

هلوی ایرانی را بسیاری از کشورها به دلیل آبدار بودن خریداری می کنند. از همین رو معمولا برای خرید آن به شرکت های مختلف ایرانی تقاضا داده و حجم زیادی را از ایران خریداری می کنند. هر ساله شاهد صادرات مقادیر زیادی از انواع هلو انجیری به کشورهای دیگر دنیا هستیم که سود آوری بسیار خوبی را برای تولید کننده های هلو به همراه داشته است.