صادرات میوه هلو انجیری عسلی

چرا می توان بر روی صادرات میوه هلو انجیری به دیگر کشورها فعالیت کرد؟ آیا نوع عسلی این میوه توانسته توجه خریداران را به خود جلب کنند؟ میوه هلو گونه های مختلفی داشته که به لحاظ ظاهری و مزه تفاوت های بسیار زیادی خواهند داشت. با توجه به این که هر یک از انواع هلو انجیری مشتری مخصوص به خود را دارد، می توان بر روی فروش و صادرات آنها فعالیت داشت.

هلو انجیری همانند سیب لبنانی سبز یکی از بهترین گونه هایی می باشد که در بازار جهانی توانسته عملکرد خوبی داشته و توجهات زیادی را به خود جلب کند. هلو انجیری نیز خود گونه های مختلفی دارد که باید به مشتریان معرفی گردد.

هلو انجیری عسلی

از بهترین انواع هلو انجیری می توان به نوع عسلی آن اشاره کرده بسیار شیرین و خوشمزه می باشد. این توع هلو قرمز انجیری را می توان بیشتر در مناطق شمال کشور دیده که توسط کشاورزان متخصص این منطقه کشت می شوند.

با توجه به این که مصرف کننده ها گونه های مختلف هلو انجیری و سیب سرخ ارومیه  را نمی شناسند، وقتی هلو آبدار انجیری عسلی به آنها معرفی می شود، می توان در انتخاب به آنها کمک زیادی کرد.

صادرات انواع میوه هلو

با توجه به این که هلو از میوه های بسیار خوب صادراتی بشمار می رود، انواع مختلف آن برای صادرات به دیگر کشورها مناسب بوده و از سوی خریداران زیادی مورد تقاضا هستند. هلو درختی انجیری نیز تقاضای خوبی داشته و شرکت های زیادی آن را از کشورهای مختلف خریداری کرده و در بازار کشورهای خود عرضه می دارند.