صادرات بهترین هلو زعفرانی به عراق

تولید کننده های هلو زعفرانی معمولا بهترین میوه خود را به کشورهایی همچون عراق صادرات می کنند. زیرا باید رضایت خریداران خارجی را مد نظر قرار دهند.
هلو زعفرانی و سیب لبنانی سبز از جمله میوه هایی ست که می توان علاوه بر بازار داخلی، صادرات خوبی به دیگر کشورها داشت. چرا که هم شرایط تولید آن در برخی از کشورها فراهم نبوده و هلو ایرانی بسیار خوب می باشد.
بدون شک وقتی مسیر صادرات هلو به دیگر کشورها باز باشد، تولید انبوه آن توجیه داشته و می توان فروش خوبی را در بازار جهانی داشت. از همین رو تولید کننده ها به منظور بهره گیری از بازار دیگر کشورها، هلو زعفرانی را با بهترین کیفیت تولید می کنند.

صادرات هلو به عراق

در میان کشورهایی که میوه هلو را از ایران خریداری می کنند، عراق اهمیت بیشتری دارد. زیرا هر ساله مقادیر زیادی را از صادر کننده های ایرانی خریداری کرده و در بازار خود عرضه می دارد. با توجه به این که عراق در زمینه خرید محصولات غیر نقتی با ایران همکاری خوبی دارد، به عنوان یک بازار خوب بوده و صادر کننده های هلو می توانند بخش زیادی از محصولات خود را به آن عرضه دارند.
از بهترین هلو های ایرانی که برای صادرات به عراق در نظر گرفته می شود، هلو زعفرانی بوده که هم اندازه درشتی داشته و مزه آن می تواند در میزان تقاضای آن موثر باشد.

صادرات هلو زعفرانی در بسته بندی مخصوص

با توجه به حساسیت بالای هلو زعفرانی و سیب سرخ ارومیه هنگام حمل و نقل، در زمینه صادرات باید از بسته بندی هایی مخصوصی استفاده شود که هم استانداردهای لازم را داشته و هم هلو را از ضربه و فشار حفظ کند.
این بسته بندی ها را شرکت های مختلف تولید کرده و در اختیار صادر کننده های میوه هلو قرار می دهند.