صادرات انواع هلو کاردی ایرانی

هلو کاردی یکی از انواع میوه های ایرانی بوده که توجه خریداران زیادی را از دیگر کشورها به خود جلب کرده و توانسته صادرات خوبی داشته باشد.
کشت میوه های تابستانی در ایران معمولا بیشتر مورد توجه است. زیرا آب و هوای گرم سبب می شود این نوع میوه ها کیفیت بهتری به خود گرفته و معمولا آبدار باشند. لذا تولید کننده هایی که بر روی میوه های تابستانی برنامه ریزی دارند، همیشه فروش خوبی را در بازار داخلی و خارجی تجربه می کنند.
یکی از بهترین میوه هایی که توسط کشاورزان ایرانی کشت می شود، هلو و سیب لبنانی سبز بوده که توجه زیادی در بازار به انواع مختلف آن می شود. این محصول را تولید کننده ها با توجه به شرایط هر منطقه کشت کرده و طبیعتا در استانهایی تولید می شود که انواع هلو رشد بهتری دارند.

صادرات هلو کاردی

خوشبختانه تولید کننده های ایرانی که هلو انجیری درجه یک را به بازار عرضه می دارند، تجربیات زیادی در رابطه با کشت، نگهداری و برداشت آن کسب کرده اند. از همین رو امروزه از جمله بهترین میوه های هلو را در بازار جهانی عرضه دارند.
هلو کاردی ایران را کشورهای زیادی به دلیل بالا بودن کیفیت و آبداری آن مورد توجه قرار داده اند. از همین رو برای تهیه آن به تولید کننده های ایرانی سفارش خرید خود را عرضه داشته و سعی در تهیه آنها در حجم زیاد دارند.
در حال حاضر کشورهایی مانند ترکیه، آذربایجان و عراق از جمله مشتریان ثابت ایران در رابطه با خرید میوه هلو بوده و انواع مختلف کاردی، زعفرانی، انجیری و … را از ایرانی خریداری می کنند.