صادرات انواع میوه هلو مازندران

چه فاکتورهایی در انواع میوه هلو مازندران وجود دارد که سبب شده برای صادرات مد نظر قرار گیرد و به کشورهای مختلفی ارسال گردد؟
امروزه هر کشوری تلاش خود را در این دارد که بتواند محصولات خود را به دیگر کشورها صادر کند. زیرا در این صورت می توانند از بازارهای زیادی بهره گرفته و به اقتصاد داخلی خود کمک زیادی کند. بخصوص در راستای محصولات پر مصرف که می توان بازارهای زیادی را یافت.
ایران نیز توجه ویژه ای به صاردات داشته و سرمایه گذاری ویژه بر روی عرضه انواع میوه جات خود به کشورهای مختلف کرده است. از همین رو هر کدام از میوه های آن که ارزش صادرات داشته به خریداران خارجی معرفی می کند.
میوه هلو را می توان یکی از بهترین محصولات دانست که برای صادرات به شدت مورد توجه است. زیرا کشورهای زیادی طالب آن بوده و می توانند آن را از تولید کننده های ایرانی تقاضا کنند. از همین رو انواع هلو را برای صادرات به دیگر کشورها می توان در نظر داشد.

صادرات هلو مازندران

مازندران یکی از استان های مهم در راستای تولید هلو شناخته شده و توانسته حجم زیادی از میوه صادراتی را در اختیار شرکت ها قرار دهد. دراین استان شرایط مختلفی مانند آب، هوا، خاک و بارندگی زیاد توانسته به تولید کنندگان کمک کند تا بهترین هلو را تولید کرده و به بازار عرضه دارند. به همین دلیل هر ساله مقادیر زیادی از انواع هلو را شرکت ها از باغداران مازندران تهیه کرده و برای فروش در کشورهای مختلف در نظر می گیرند.
منبع: میوه و تره بار ایران