زنی همسرش را به خاطر استفاده ازی مردانه پاسپورتی بازخواست کرد

مردان برای حمل مدارک مورد نیاز باید از کیف دوشی مردانه پاسپورتی استفاده کنند.در وسط یک کیف و یک کوله پشتی در مقیاس کشویی رسمی نشسته است.

این کیف به اندازه کافی جادار است تا وسایل بدبوی بدنسازی شما هارد دیسک دزدیده شده را در خود جای دهد، اما به اندازه ای شیک است که ممکن است هنوز در خیابان های سرگردان دست و پا بزنید. عکاس سبک یک طراحی همه کاره و با دسترسی آسان، این می تواند کیف ساحلی، کیف کار و کیف خرید شما باشد.

مواد، اول از همه. اگر از آن به عنوان کیف کار خود استفاده می کنید، با چرم (مانند کیف بالا از TruCarry توسط The Jacket Maker) و نایلون بچسبانید. اگر تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که در حین خرید، برند مورد علاقه خود را تکرار کنید، پس بوم بسیار خوب است.

یک زیپ در بالا امنیت بیشتری را ارائه می‌کند، در حالی که جیب‌های داخلی تضمین می‌کنند که نیازی به نقب زدن برای کلیدهای خود ندارید. مجموعه ای از بند های شانه ای را نیز تخفیف ندهید: با سبک کلاسیک خریداران، هرگز کاملاً خوش دست نیستید.

شما نمی‌توانید بدون یک هفته‌گردی بسیار خوب که در فضای محدود صندوق عقب جگوار F-Type شما قرار دارد، به قصر اجاره‌ای خود بروید. برنامه سفر شما هر چه باشد، یک کیف مردانه آخر هفته نشان از یک مرد خوش ذوق و اوقات فراغت دارد، البته در مورد بسته بندی لباس زیر به اندازه کافی عملی نیست.

برای قرار دادن یک کمد کپسولی مرتب و وسایل ضروری سفر ایده آل است، لازم نیست بین سفرها زیر تخت زندگی کند. در انتهای کوچکتر ترازو، یک دافل یا هولدال را می توان هر روز به عنوان یک کیف کاری ترکیبی و بدنسازی استفاده کرد.

گزینه های چرمی مقرون به صرفه را با قیمتی نه بیشتر از 100 دلار پیدا خواهید کرد، اما می توانید ده برابر این رقم را از برچسب های طراحان متخصص در کالاهای چرمی خرج کنید. با روحیه چرم های همسان، به دنبال کفشی باشید که با کفش یا چکمه هایی که اغلب می پوشید هماهنگ باشد.