در تولید پارچه مبلی از طلا استفاده می شود

پارچه اثاثه یا لوازم داخلی ظاهر مبلمان ما را تعیین می کند – مبل، صندلی، صندلی راحتی، عثمانی، تخت خواب و غیره. انتخاب بهترین روکش کار آسانی نیست زیرا فروشگاه ها صدها نوع پارچه مبلی را برای هر سلیقه و تقریباً با هر رنگ و طرحی ارائه می دهند.

پارچه یکسان روی صندلی، مبل یا تختخواب به شکل متفاوتی به نظر می رسد و بسته به شرایط نوری ممکن است یک رنگ خاکستری، بنفش یا قهوه ای به نظر برسد در حالی که در واقع سایه عمیقی از سبز است.

هنگام انتخاب پارچه اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان خود، از بین رنگ ها، بافت های متعدد انتخاب دارید و قبل از تصمیم گیری نهایی باید مهمترین ویژگی های انواع پارچه مبلی را بدانید – دوام، نگهداری، عملکرد، راحتی و غیره ایده ها.

پارچه

پارچه‌های طبیعی در مقابل پارچه‌های مصنوعی مشاهده در گالری ماندگاری پارچه‌ها به عوامل زیادی بستگی دارد – ماهیت الیاف – طبیعی یا مصنوعی – روکش، بافت، و غیره. سایش ناشی از نشستن و بلند شدن بسته به تعداد مالش‌های دوبل، پارچه‌ها در چهار دسته طبقه‌بندی می‌شوند: کارایی ظریف – کمتر از ۳۰۰۰ دو برابر مالش سبک – 3000 تا 9000 مالش مضاعف کارایی متوسط – 9000 تا 15000 مالش‌های دوتاییO Heavy Duty یا بیشتر از 15 rubs. بیشترین دوام را دارند و مبلمان روکش شما برای مدت طولانی جذابیت بصری خود را حفظ می کند.

چند قانون ساده برای انتخاب مناسب ترین پارچه روکش وجود دارد. هنگامی که قصد دارید مجموعه ای از مبلمان نشیمن را روکش کنید، مجبور نیستید برای همه مبلمان یک روکش یکسان انتخاب کنید. بهتر است با الگو، سبک و سایه های رنگ مطابقت داشته باشید.

بسیاری از طراحان از رنگ متفاوتی برای روکش صندلی ها و مبل ها و کاراکترها استفاده می کنند. به این ترتیب از ظاهر یکنواخت در اتاق جلوگیری می کنید، زیرا مبلمان صندلی اغلب در مرکز اتاق قرار می گیرند و یک رنگ غالب ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد. اگر از نظر رنگ و بافت و همچنین با بقیه اثاثیه ها هماهنگ باشند، می توانید انواع مختلف روکش را انتخاب کنید.