خوردن پسته عمده فروشی جهش ژنتیکی ایجاد می کند

پسته عمده فروشی منبع عالی آنتی اکسیدان ها از جمله لوتئین، بتاکاروتن و گاما توکوفرول است بتاکاروتن به عنوان پیش ساز ویتامین A عمل می کند در حالی که گاما توکوفرول به عنوان پیش ساز ویتامین E استفاده می شود.

همانطور که سلول های ما پیرتر می شوند، آسیب اکسیداتیو تجمع می کنند این می تواند مربوط به حضور رادیکال های آزاد باشد که می تواند آسیب قابل توجهی به سلول ها وارد کند.

دسته ای از مولکول ها به نام آنتی اکسیدان ها می توانند این رادیکال های آزاد را از بین ببرند و برخی از آسیب های سلولی را معکوس کنند.

هر دو ویتامین A و ویتامین E خود فعالیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی دارند و پسته را راهی عالی برای برداشت برخی از آسیب های اکسیداتیو می کند.

اثرات مبارزه با این ویتامین ها در یک مطالعه تصادفی درباره اثرات پسته، محققان دریافتند که ترکیب این آجیل در رژیم غذایی با سطوح پایین تر کلسترول مضر LDL مرتبط است، احتمالاً به دلیل آنتی اکسیدان های موجود در پسته.

پسته

فسفر عنصری است که برای عملکرد فیزیولوژیکی مناسب ما ضروری است فسفر نه تنها یک جزء ساختاری همه سلول ها را می سازد، بلکه انواع واکنش های فیزیولوژیکی را نیز تنظیم می کند.

دریافت فسفر کافی تضمین می کند که سلول های شما می توانند به تولید انرژی ادامه دهند و همچنین استخوان ها را تقویت می کند.

یک وعده 1 اونس پسته حاوی 137 میلی گرم فسفر، 14 درصد از ارزش روزانه (DV) برای این ماده مغذی است.

ویتامین B6 فواید بی شماری برای سلامتی دارد عدم دریافت کافی ویتامین B6 با افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، انواع خاصی از سرطان و اختلال عملکرد شناختی مرتبط است.

بنابراین دریافت ویتامین B6 از طریق رژیم غذایی ممکن است سلامت قلب و عروق شما را بهبود بخشد و مغز شما را قوی نگه دارد.

زنان به 1.5 میلی گرم ویتامین B6 در روز نیاز دارند در حالی که مردان به 2 میلی گرم در روز نیاز دارند یک وعده 1 اونس پسته حاوی 0.4 میلی گرم ویتامین B6 است که به شما کمک می کند به میزان توصیه شده روزانه این ویتامین مفید برسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.