حنا هندی شرابی که به رنگ آبی می باشد

حنا هندی شرابی حاوی تانن با رنگدانه رنگی قرمز، لاوسونیا است. با تشکر از آنها، رشد مو را تسریع می کند، فولیکول مو را تقویت می کند و مو به خودی خود شادابی براق می یابد.

انتهای کدر، شکننده و شکاف پس از استفاده از حنا تغییر شکل می‌دهند، براق، نرم و الاستیک می‌شوند، به شدت از پیچش در می‌آیند.

حنا کلاژن را در سلول های پوست متصل می کند که از خشک شدن پوست جلوگیری می کند. حنا از پوست در برابر قارچ، آبسه، سبوره و حتی تبخال محافظت می کند. استفاده منظم از حنا شوره سر را کاملا از بین می برد.

دانشمندان ثابت کرده اند که حنا برای تقویت رشد مو مفید است. علاوه بر این، نقش نرم کننده مو را بسیار بهتر از محصولات شرکت های معروف انجام می دهد، موها حجیم و پرپشت می شوند.

علاوه بر این، حنای خنثی می تواند پوست را روشن کند، زنان با پوست کک و مک را “رشوه” می دهد. در این مورد، تنتور اسید بوریک اضافه می شود. در همان زمان، صورت از درخشش متوقف می شود، مات می شود.

حنا

متخصصان زیبایی مدعی هستند حنای خنثی برای جوانسازی پوست مفید است و از آن به صورت ماسک استفاده می کنند.

برای پوست های مشکل دار نوجوانان، با التهاب و مسدود شدن منافذ، لازم است تولید سبوم عادی شود. برای این کار روغن درخت چای را با حنای بی رنگ به مخلوط آماده شده اضافه می کنند و به صورت ماسک می زنند تا کاملا خشک شود.

حنا با وجود اثر خشک کنندگی، لایه محافظ خاصی را روی پوست بر جای می گذارد و از قرار گرفتن آن در معرض آفتاب، یخ زدگی، کلردار و آب نمک جلوگیری می کند.

پودر خارجی مفید کشورهای گرم به تسکین درد اگزما، سوختگی و بثورات پوستی و همچنین تسکین تشدید آرتریت و روماتیسم کمک می کند.

قبل از استفاده از ماسک روی صورت، باید آن را تمیز کرده و با لوسیون درمان کنید.مزیت اصلی حنا برای مو طبیعی بودن آن است. این پودر ضد حساسیت است و باعث خارش و تحریک پوست نمی شود. رنگ کردن مو را می توان در داخل خانه انجام داد، نیازی به تهویه اضافی نیست، زیرا حنا بخارهای شیمیایی مضر تولید نمی کند.

حنا را می توان بدون آسیب رساندن به مو هر دو هفته یکبار رنگ کرد و پوست سر و خود مو سالم تر می شود و موها قوی تر و رنگ و براق می شوند. علاوه بر این، استفاده منظم از حنا در مبارزه با شوره سر مفید است.

شستن مکرر مو، خشک کردن مو و نور خورشید منجر به محو شدن سریع مو و محو شدن رنگ آن در صورت رنگ شدن با رنگ های شیمیایی موجود در رنگ مو می شود. حنا از این همه شرایط نمی ترسد. رنگ بدون تغییر باقی می ماند، زیر نور خورشید محو نمی شود، حنا حتی از مو در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند.

حنا به دلیل قیمت پایین، کارایی بالا و خدمات آرایشگری مقرون به صرفه، متمایز است. پس از گذراندن مدتی در خانه، نتایج بسیار خوبی از رنگرزی حنا به دست خواهید آورد.