جک بازویی نایس که مجهز به ضبط صدا می باشد

درب بازکن گاراژ پیچ دار برای حرکت در امتداد یک میله فولادی با استفاده از مکانیزم بالابر ساخته شده است. یکی دیگر از منابع قابل اعتماد و قدرتمند برای درب بازکن گاراژ، ثابت شده است که آنها نیز در آزمون زمان مقاومت می کنند. آنها بی صدا هستند، اما درب بازکن گاراژ هنوز هم کم صداتر است زیرا دارای جک بازویی نایس می باشد، اما ارزان تر از درب بازکن گاراژ Belt Drive است. درب بازکن گاراژ پیچ معمولاً با واحد درب گاراژ یک تکه سازگارتر است.

از آنجایی که درب بازکن جک شفت در کنار در نصب شده است، احتمال اینکه قطعه ای سقوط کند و به وسیله نقلیه شما برخورد کند بسیار کمتر است. آیا در مورد این واقعیت شنیده اید که مجرمان می توانند با فشار دادن مکانیسم ایمنی قطع برق از رخت آویز برای باز کردن درب گاراژ در شش ثانیه استفاده کنند؟ اگر می خواهید از این مشکل جلوگیری کنید، درب بازکن های جک شفت بهترین گزینه هستند.

در حالی که این درب بازکن برای گاراژهای بلند مفید است، اما در ارتفاع 14 فوت یا کمتر و عرض 18 فوت یا کمتر بهترین عملکرد را دارد. همچنین استفاده از آن با گاراژهایی که حدود دو تا چهار بار در روز استفاده می شوند توصیه می شود. این اغلب در مورد گاراژی است که برای نگهداری وسایل نقلیه تفریحی استفاده می شود.

یکی از بزرگترین مزیت های درب بازکن جک شفت این است که درب گاراژ می تواند به سقف نزدیک باشد تا فضای اضافی روی دیوارهای جانبی برای ذخیره سازی استفاده شود.
در بی صدا کار می کند
این نوع درب بازکن از جریان مستقیم (DC) استفاده می کند، به این معنی که به آرامی راه اندازی می شود، برای استفاده سرعت آن افزایش می یابد و سپس قبل از توقف دوباره سرعت خود را کاهش می دهد. آیا یک اتاق خواب بالای گاراژ دارید؟ این واقعیت که درب بازکن به تیرچه ها متصل نیست و در عوض روی دیوار قرار دارد، سطح سر و صدا و ارتعاشی را که درب بازکن ایجاد می کند، کاهش می دهد که می تواند شما را در طبقه بالا قطع کند.