تولید دستگاه رنگ به وسیله کباب پز برقی در ترکیه!

ما به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش، بررسی و توصیه می کنیم—در مورد فرآیند ما بیشتر بیاموزید. اگر از طریق پیوندهای ما چیزی بخرید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

به لطف طیف مدرن لوازم آشپزخانه، کاربران فرصت های نامحدودی برای آزمایش های خوشمزه دارند. از جمله وسایل مفیدی که قادر به تبدیل هر فانتزی آشپزی به واقعیت هستند می توان به گریل برقی با کیفیت بالا اشاره کرد.

آیا می‌خواهید غذاهای مورد علاقه‌تان را کباب کنید یا به دنبال افزایش مهارت آشپزی خود هستید، اما نمی‌خواهید از دردسر و زمان لازم برای پخت با گریل گازی یا زغالی بگذرید؟ شاید وقت آن رسیده که به کباب پز برقی نگاه کنیم.

این جایگزین‌ها برای گریل‌های سنتی در مدل‌های داخلی، خارجی و ترکیبی موجود است. گریل های برقی نسبت به همتایان گازی و زغالی خود قابل حمل تر هستند و نصب و تمیز کردن آنها آسان تر است و برای کسانی که در آپارتمان ها یا سایر فضاهای کوچک زندگی می کنند ایده آل هستند. اما گریل‌های برقی در اشکال و اندازه‌های مختلف، از روکش دار گرفته تا قابل تبدیل گرفته تا آن‌هایی که درب قابل جابجایی دارند، وجود دارند، پس چگونه می‌توان یکی را انتخاب کرد؟

برای کمک به شما در ارزیابی گزینه‌های خود، چند مدل محبوب را به تسترهای خانگی خود ارسال کردیم و 23 کوره برقی را در کنار هم در آزمایشگاه خود آزمایش کردیم تا بهترین‌ها را پیدا کنیم. هر کدام از اینها در مراحل خود قرار گرفته اند در حالی که آزمایش کنندگان ما به این نکته توجه کرده اند که آیا غذاهای مختلف به طور یکنواخت پخته می شوند، آیا چیزی به رنده گریل می چسبد، آیا تمیز کردن آن آسان است و مهمتر از همه، آیا ظروف نهایی اشتها آور به نظر می رسند.

در اینجا لیستی از بهترین کوره های برقی در دسته بندی های مختلف آورده شده است تا به شما در تصمیم گیری کمک کند.