تشک مسافرتی خوب که موجب طلاق دو زوج آلمانی شد

یک تشک مسافرتی خوب قابل حمل شما را از مشکل خوابیدن روی یک تخت جدید که ممکن است برای شما ناراحت کننده به نظر برسد، نجات می دهد. بر خلاف آن تخت، شما می توانید تشک قابل حمل خود را با توجه به ترجیحات خود انتخاب کنید. مارک‌ها، انواع و ویژگی‌ها را بررسی کنید و همانطور که تشک نشان می‌دهد، راحتی خود را هر کجا که می‌روید با خود ببرید!

هزینه منصفانه
تشک های قابل حمل گران نیستند – در واقع، در مقایسه با تشک های سنتی، تا حدودی ارزان هستند. پرهزینه ترین آنها 200 دلار هستند، اما شما نیازی به تجملات ندارید، فقط عملی است.

تطبیق پذیری
یک تشک تاشو و قابل حمل می تواند اهداف مختلفی به جز خواب داشته باشد. این می تواند یک زیرپایی متورم ایجاد کند، یا می توانید از آن برای مدیتیشن، یوگا، ورزش استفاده کنید – حتی در اتاق هتل، اگر می خواهید کمی کشش دهید بدون اینکه کسی به شما نگاه کند.

تشک

پشتیبانی
تشک های تاشو قابل حمل نه تنها راحت هستند، بلکه از بدن شما به خصوص ستون فقرات پشتیبانی می کنند. این یک مزیت بزرگ است با توجه به اینکه اکثر افراد در صورت خوابیدن روی سطوحی که پشتیبان مناسبی ندارند، کمردرد و گردن را تجربه می‌کنند.

به همه این دلایل، تور با تشک قابل حمل مانند داشتن بیمه است. ما برای مسافرت بیمه درمانی می گیریم، چرا بیمه آسایش هم نداشته باشیم؟ به ندرت اتفاق می افتد که هنگام سفر بیمار شوید، در حالی که کمبود راحتی می تواند در بسیاری از موقعیت ها یک مشکل واقعی باشد. به همین دلیل است که همیشه ایده خوبی است که پشتیبان داشته باشیم، چه به تعطیلات در یک استراحتگاه مجلل برویم و چه جرأت کنیم با چالش های خارج از کشور روبرو شویم که منتظر کشف شدن هستند.

تخت مسافرتی استاندارد، بدون نیاز به خرید تخت مسافرتی جدید. تخت‌خواب‌های مسافرتی Bassinet می‌توانند دارای وسایل اضافی از جمله تشک لرزان، چراغ‌ها و موسیقی باشند که برای حمایت از کودک در تلاش برای خوابیدن در نظر گرفته شده است.