بیل مکانیکی هیتاچی 354 که توسط یه کودک کشف شد

بیل مکانیکی هیتاچی 354 با گیج متغیر در مقایسه با مدلی که جایگزین شده است، یعنی 352F، تا 45 درصد راندمان عملیاتی بیشتر، تا 10 درصد راندمان سوخت بیشتر، و تا 15 درصد هزینه های تعمیر و نگهداری کمتر را به پیمانکاران ارائه می دهد.

352 با یک کابین لوکس طراحی شده است تا راحتی و ایمنی را برای اپراتورها فراهم کند.
فناوری کارایی را افزایش می دهد
352 دارای بالاترین سطح فناوری استاندارد نصب شده در کارخانه برای فعال کردن راندمان عملیاتی بهبود یافته، از جمله Cat Grade با 2 بعدی است. این سیستم به اپراتورها راهنمایی بصری برای درجه بندی از طریق مانیتور صفحه لمسی استاندارد می دهد تا بتوانند برش های دقیق تری انجام دهند. برای دقت بیشتر، سیستم به راحتی به Cat Grade با پیشرفته 2D یا Cat Grade با 3D قابل ارتقا است.

Cat Payload به اپراتورها کمک می کند تا راندمان بارگیری را با وزن کشی در حال حرکت افزایش دهند. برای کمک به جلوگیری از بارگیری بیش از حد و کم بار کردن کامیون ها، می توان تخمین بار واقعی را بدون نوسان محاسبه کرد.

Lift-Assist به سرعت وزن بار واقعی را محاسبه می کند و نتیجه را با قابلیت امتیازی بیل مکانیکی مقایسه می کند. هشدارهای دیداری و شنیداری نشان می دهد که آیا دستگاه در محدوده کار ایمن قرار دارد یا خیر.

بیل

E-Fence از حرکت بیل مکانیکی در خارج از نقاط تعریف شده توسط اپراتور جلوگیری می کند. این به محافظت از ماشین، تجهیزات زیرزمینی و سایر اشیاء در برابر آسیب کمک می کند.

Cat Product Link یک جریان ثابت از اطلاعات بی سیم در دسترس از طریق رابط آنلاین VisionLink را فراهم می کند و به مدیران دستگاه در دفتر اجازه می دهد تا به سرعت اطلاعات عملیاتی حیاتی را ارزیابی کنند.

برای کار با شیب تند، پیکربندی جدید Long Reach تا 19.6 متر (64 فوت) و تا 13.04 متر (43 فوت) کاهش می یابد. فن آوری استاندارد ضد آب حفاری دقیق را تا 4.5 متر (15 فوت) فراهم می کند. راه حل اختیاری زیردریایی به شما امکان می دهد تا 20 متر (66 فوت) کار کنید.
عملکرد بهینه
راندمان سوخت کار در واحد سوخت است و 352 در هر واحد کار بیشتری نسبت به 352F انجام می دهد.

سیستم جدید Smart Mode به طور خودکار قدرت موتور و هیدرولیک را با شرایط حفاری مطابقت می دهد و مصرف سوخت را کاهش می دهد و عملکرد را بهینه می کند. هنگامی که تقاضای هیدرولیک کاهش می یابد، سرعت موتور به طور خودکار کاهش می یابد و مصرف سوخت را بیشتر کاهش می دهد.

سیستم خنک کننده دارای یک فن جدید بر حسب تقاضا است که فقط در صورت نیاز کار می کند و در مصرف سوخت صرفه جویی می کند و حداکثر کارایی را تضمین می کند. یک عملکرد معکوس موجود به تمیز کردن زباله ها از هسته های خنک کننده کمک می کند – مزیت دیگری برای افزایش کارایی.

سیستم کنترل الکتروهیدرولیک جدید برای پاسخگویی و کارایی ساخته شده است. شیر کنترل اصلی آن نیاز به خطوط پیلوت را از بین می برد، تلفات فشار را کاهش می دهد و مصرف سوخت را کاهش می دهد. خطوط هیدرولیک کمتر منجر به روغن کمتر مورد نیاز و کاهش هزینه های عملیاتی طولانی مدت می شود.

تعمیر و نگهداری کاهش یافته است
فواصل نگهداری طولانی مدت و هماهنگ به کاهش هزینه های بلند مدت 352 کمک می کند.

فیلتر هوای جدید Cat با یک پیش تمیز کننده یکپارچه و فیلترهای اولیه و ثانویه ظرفیت نگهداری گرد و غبار را نسبت به طراحی قبلی دو برابر می کند.

فیلتر برگشت هیدرولیک جدید Cat دارای عمر مفید 3000 ساعت است که 50 درصد نسبت به فیلترهای قبلی افزایش یافته است.

فیلترهای سیستم سوخت برای سرویس دهی در 1000 ساعت همگام می شوند – 100 درصد افزایش نسبت به فیلترهای قبلی.

تخلیه آب و رسوب سیستم سوخت و بررسی سطح روغن سیستم هیدرولیک در نزدیکی هم در سطح زمین قرار گرفته اند و تعمیر و نگهداری روزمره را سریع تر، آسان تر و ایمن تر می کند.