بهترین میوه هلو کاردی مازندران

هلو کاردی را تولید کننده های مازندران با بهترین شرایط پرورش می دهند. از همین رو فروش بسیار خوبی در داخل و خارج از کشور خواهند داشت.
هلو از جمله میوه هایی که در هر شرایط آب و هوایی رشد نخواهد کرد. لذا فقط باید در مناطقی آن را کشت نمود که بتوان نیاز هلو را از لحاظ مختلف آب و هوا، خاک و … به آسانی تامین کرد. یکی از انواع هلو که در ایران بسیار معروف بوده و افراد زیادی آن را به دلیل شیرینی و کیفیت انتخاب می کنند، هلو کاردی است. این هلو در استان های شمالی مانند مازندران به خوبی رشد کرده و میوه آن کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت.

بهترین هلو کاردی مازندران

تولید هلو کاردی در استان مازندران به دلیل بهره گیری از آب و خاکی مطلوب توجیه داشته و کشاورزان زیادی به تولید این میوه مشغولند. این افراد که فرصت تولید هلو کاردی را در بهترین آب و هوا غنیمت شمرده اند، در حال حاضر حجم زیادی از آن را تولید کرده و به بازار عرضه می دهند.
کیفیت هلو کاردی مازندران در سراسر کشور معروف بوده و مراکز فروش زیادی آن را به دست مشتریان می رسانند. از همین رو وقتی خریداران اطلاع دقیقی از این که هلو کاردی تولید شده در مازندران بوده، خواهند یافت، بی درنگ برای خرید آن اقدام خواهند کرد.

فروش هلو کاردی در ترکیه

آوازه کیفیت هلو کاردی مازندران فراتر از مزرها نیز رفته و توانسته در میان کشورهای مختلف نیز محبوبیت خود را بدست آورد. در حال حاضر شرکت های صادر کننده مختلفی هستند که میوه هلو کاردی را به دیگر کشورها عرضه می دارند.
یکی از کشورهای پر طرفدار هلو کاردی ایرانی، ترکیه بوده که به دلیل نزدیکی مسافت حمل و نقل میوه، این محصول را بیشتر از شرکت های ایرانی خریداری می کنند.
منبع: میوه و تره بار ایران