بهترین مبلمان کلاسیک ایتالیایی که باعث میلیاردر شدن کودک کار شد

مبلمان کلاسیک ایتالیایی لوکس با رنگ‌ها بازی می‌کند تا فضا را هدایت کند و اثر سبکی را مشخص کند.

پالت های رنگی می توانند بر کلاس جزئیات گرانبها تأکید کنند و یک ماده مهم را روشن کنند. با همان دقت، آنها همچنین می توانند شکوه یک مبلمان را ملایم کنند یا برعکس، سبک باشکوه و پیچیده طراحی آن را تقویت کنند.

همانطور که یک نقاش در مواجهه با یک بوم خالی انجام می دهد، طراح داخلی یک سایه اصلی را برای مبله کردن خانه “خود” انتخاب می کند و یک چشم انداز و تصاویر سبکی در اطراف آن ایجاد می کند.

مبل

“رنگ راهنما”، قهرمان مطلق بوم (پروژه مبلمان)، می تواند از طریق دیوارها، اثاثه یا لوازم داخلی و تزئینات معماری وارد بازی شود، یا می تواند بر یک نقطه رنگی تکی باشد، اما با تاثیر منظره بسیار.

به عنوان مثال، یک تکه مبلمان که “چشم را جلب می کند”: یک میز گرانبها، یک مبل منحنی، یک نور سقفی درخشان یا هر عنصر دیگری که صحنه را می دزدد، “ارتعاشات” از خود ساطع می کند و در شکل ظاهری سبک و پالت رنگی پروژه مرکزی می شود.

افرادی که قصد خرید مبل چرمی مناسب را دارند، علاوه بر رنگ و مدل، گزینه های دیگری نیز دارند. همچنین انتخاب های متنوعی در انواع، مقادیر چرم برای بودجه های مختلف موجود است. بسیاری از کاناپه‌ها دارای لایه‌ای از چرم در قسمت بیرونی هستند، اما یک هسته ساختاری چوبی برای ایجاد ثبات بهتر دارند.