با دستگاه فشار خون امرون از سکته قلبی پیشگیری کنید

قلب با کار مداوم خون را در سیستم گردش خون پمپ می کند.

در حین پمپاژ به کل بدن از طریق رگ آئورت ، خون قلب در مقدار مشخصی از فشار در همه عروق رخ می دهد که میتوان با دستگاه فشار خون امرون آنرا کنترل کرد.

به عنوان فشار خون ، فشار داخل وریدی ، بافت های حیاتی و اندام ها با ارزش حیاتی از اهمیت بالایی برای تغذیه مناسب برخوردار هستند و عملکردهای طبیعی آنها را حفظ می کنند. خون اکسیژن شده در ریه ها در درجه اول به قلب می آید و از طریق رگ آئورت به بدن پمپ می شود. آئورت ، که می تواند به عنوان رگ اصلی که از قلب می آید تعریف شود ، به بسیاری از شاخه ها تقسیم می شود. این عروق بزرگ به عنوان شریان یا شریان شناخته می شوند.

کشتی های بزرگ به شاخه ها و شریانی های نازک یا با کلمات مختلف به کشتی های با اندازه متوسط ​​و مویرگی معروف به مویرگی در آخرین زبان پزشکی تقسیم می شوند.

به لطف همه این شبکه عروقی ، گونه های مختلف سلولی در بدن اکسیژن می شوند و انرژی مورد نیاز خود را بدست می آورند.

بعد از اینکه اکسیژن حمل شده در کشتی ها به بدن آزاد می شود ، خون کثیف از طریق ورید یا رگ به قلب باز می گردد و قلب آن را برای اکسیژن رسانی به خون به ریه می فرستد.

خون با فشار تشکیل شده در طی فرآیند پمپ قلب به عروق ارسال می شود. در ضمن فشار در بالاترین سطح است.

سپس عضله قلب شل می شود و در این مدت فشار کمتری در رگ های خونی وجود دارد. فشاری که در هنگام پرتاب قلب رخ می دهد ، به عنوان فشار خون سیستولیک تعریف می شود ، در حالی که فشار باقی مانده در رگ ها با آرامش قلب به عنوان مطبوعات خون دیاستولیک تعریف می شود.