اسباب بازی موتور که می توان با آن بار جا به جا کرد

از اسباب بازی موتور برای هماهنگی در داخل یا خارج از منزل برای حرکت دادن بچه ها استفاده کنید. این اسباب بازی را می توان در حالی که کودک ایستاده، نشسته، زانو زده یا در حالت نیمه نشسته است بازی کرد تا هماهنگی هسته و چشم و دست را در سطوح مختلف به چالش بکشد.

سعی کنید روی زمین چهار دست و پا بازی کنید تا یک فعالیت پایداری در کمربند شانه ای انجام دهید. یکی دیگر از کاربردهای این اسباب‌بازی این است که با ایستادن پشت میز در حالی که کودک توپ را به سطح میز شلیک می‌کند، آن‌ها مانند یک نوع بازی پینگ پنگ بازی می‌کنند. کاربردهای زیادی برای این فعالیت پاپ و کچ وجود دارد:

هماهنگی چشم و دست
برنامه ریزی موتور
ورودی دهلیزی
قدرت هسته
ثبات هسته
پایداری کمربند شانه ای
از پایه های سطلی برای کمک به رشد مهارت های حرکتی درشت کودکان استفاده کنید.
رکاب های سطلی – این رکاب های سطلی برای کمک به رشد مهارت های حرکتی درشت بچه ها عالی هستند. من این مجموعه را دوست دارم زیرا 6 سطل رنگی وجود دارد که ابزاری عالی برای عبور از موانع موتور درشت نیز ایجاد می کند.

اسباب بازی

شما می توانید از آنها به عنوان پله هایی برای به چالش کشیدن تعادل و هماهنگی نیز استفاده کنید. در اینجا مهارت های حرکتی درشتی وجود دارد که می توانید با استفاده از این اسباب بازی های پایه سطلی روی آنها کار کنید:

قدرت هسته
ورودی دهلیزی
برنامه ریزی موتور
هماهنگی
تعادل
تحمل
تثبیت کننده
از مخروط‌های چابکی برای کمک به بچه‌ها در ایجاد مهارت‌های حرکتی درشت در کورس‌های موانع و موارد دیگر استفاده کنید.
مخروط‌های چابکی – مخروط‌های ورزشی یک اسباب‌بازی موتوری با انتهای باز هستند که می‌توان از آن برای توسعه مهارت‌های بسیاری استفاده کرد: پریدن، پریدن، پرش، دویدن، بالا رفتن، خزیدن… گزینه‌های بی‌پایان هستند.

از این مخروط های چابکی در دوره های موانع درمانی، چالش ها، تمرین ها و موارد دیگر استفاده کنید. من این مخروط‌های خاص را انتخاب کردم زیرا می‌توانند به خوبی با فعالیت Zones of Regulation هماهنگ شوند! از مخروط ها برای حمایت از این مناطق استفاده کنید:

برنامه ریزی موتور
ورودی دهلیزی
هماهنگی
قدرت هسته
تحمل