از انار سیاه برای سرفه و کاهش التهابات لثه استفاده می کنند

جویدن انار با دانه های آن بسیار مفیدتر از فشار دادن آب آن و نوشیدن آن است. ضمناً پوست انار 10 دقیقه در آب جوشانده و نوشیده در برابر اسهال مؤثر است و هنگام غرغره و مصرف برای عفونت گلو مفید است.از انار سیاه برای سرفه و کاهش التهابات پوستی استفاده می شود.

طبیعی ترین احتیاط ما در ماه های سرد زمستان، درمان گیاهی پیشگیرانه است. برای در امان ماندن از سرماخوردگی یا غلبه بر علائم کوچک بیماری چه و چگونه مصرف کنیم؟

متخصص تغذیه از بیمارستان فلورانس بلبل استانبول مراحل محافظت از خود را به طور طبیعی بیان می کند.

بهترین آنتی اکسیدان انار: مصرف انار با جویدن با دانه های آن بسیار مفیدتر از فشردن آب آن و نوشیدن آن است. ضمناً پوست انار 10 دقیقه در آب جوشانده و نوشیده در برابر اسهال مؤثر است و هنگام غرغره و مصرف برای عفونت گلو مفید است.

ر تقویت سیستم ایمنی بدن. برای آنفولانزا و سرفه مفید است. می توان آن را با دم کردن با نعنا مصرف کرد.

علاوه بر طعم دادن به غذا، خاصیت تسکین دهنده درد و تب بر دارد. چای تهیه شده با فلفل سیاه وقتی به عنوان دهانشویه استفاده می شود به کاهش عفونت و درد گلو کمک می کند.

در بیانیه بیمارستان دانشگاه مگا مدیپل، دکتر. اوزجان اطلاعاتی در مورد خواص محافظتی انار که هزاران سال است در درمان بیماری‌ها استفاده می‌شود، در برابر بیماری‌هایی در فصل زمستان که خطر آنفولانزا و سرماخوردگی را به همراه دارد، علاوه بر همه‌گیری کووید-19، ارائه کرد.

اوزجان با بیان اینکه پوست انار حداقل به اندازه میوه آن منبع شفا است، گفت: «پس پوست انار را دور نریزید. پودری که با خشک کردن لایه بردار و گذراندن آن از داخل رودو تهیه خواهید کرد، پماد موثری خواهد بود که در برابر زخم ها و بریدگی های روی پوست استفاده خواهید کرد.

هنگامی که از محلول پوست انار برای شستشوی دهان استفاده می شود، برای خونریزی لثه، ورم دهان و التهاب لثه مفید است. گفت.